Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

torsdag, oktober 06, 2005

Irmapigen Molle



"Hvorfor er du så pæn i tøjet i dag?", spurgte afdelingens mest trendy pige i dag.
"Jeg er altid pæn i tøjet", svarede jeg.
"Ha...". Og så forsvandt hun.
Nå, jeg kunne jo også bare tage det som en kompliment. Hun mente jo nok, at jeg var pæn i tøjet (at hun så også mente, at det hørte til sjældenhederne er der jo ingen grund til at gå og græde snot over). Måske man skulle iføre sig en skjorte lidt oftere.

"Undzkyld - gah - arbejser du her?", blev jeg spurgt af en is-kineser i Irma City på Vesterbro Torv.
"HVA'!!!!???... NEJ..." svarede jeg surt.

-Lignede jeg virkelig én, der arbejdede i Irma??.. Hmm, måske var det skjorten. Det er altså skidt... Det kunne selvfølgelig være værre. Tænk hvis det var sket i en Netto-butik. Eller i Jem og Fix (der ville få en helt anden betydning, hvis den lå på Vesterbro Torv. I øvrigt et fjollet navn). Nå - det bliver i hvert fald ikke i skjorte i morgen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

10:25 PM

 

Send en kommentar

<< Home