Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

onsdag, oktober 05, 2005

Ebbe skriver ikke her.

Det var ligegodt.... I går vendte Folketinget tilbage fra sommerferie (samme dag som Ramadanen startede. Hårde odds for Kamal Qureshi og Naser Khader. Falder de to ting i øvrigt altid sammen?). Det der godt kan bekymre mig er, at "julemuffins" kommer på gaden flere dage før, Folketinget kommer tilbage fra sommerferie.

Nå, jeg har ellers ofte ærgret mig over, at jeg ikke blev skolelærer. Min ven Calvins er netop startet på skolen igen efter sommerferien og tager lige tre ugers efterårsferie i Kina her i næste uge. Det er da en fin deal, hva'? Men kan godt se, at det var folketingspolitiker, jeg skulle have været. Dang - nu må jeg nøjes med 6 ugers ferie.

Apropos folketingspolitiker så er det da en forrygende presse-dækning Louise Frevert får p.t. Min første indskydelse var "Ebbe Talleruphuus", da jeg så overskriften på denne artikel på Politken, men med min efterforsknings-uddannelse, matematiske kunnen m.m. fandt jeg hurtigt frem til, at selvom Ebbe er meget produktiv m.h.t. skriftligt materiale og også meget gammel, så kan det ikke være Ebbe, der har skrevet "Hamlet".

Vil i øvrigt godt slå fast med 7-tommer søm, at Ebbe ikke skriver her på Mollerikkens blog. -Uanset hvad han selv eller Louise Frevert end måtte sige.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvor er det latterligt med al den spam. Se så og skift til smartlog, så du kan undgå den larm...

1:01 AM

 

Send en kommentar

<< Home