Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

lørdag, september 10, 2005

Moderne ledelse

Brrrrr

I dag fik Kondomaten flyttet de to nær-lagre benævnt "Østerbro" og "Nørrebro" til et nyt HQ på Østerbro (første HQ efter over fire års eksistens). Selve flytningen foregik uden problemer og blev - i bedste Oticon-stil - foretaget af firmaets direktion. Det er sådan noget med, at selvom man er direktør, kan man godt tømme opvaskemaskine, lave kaffe og nu også agere flyttemænd. Rent faktisk svirrer der i business-kredse rygter om, at vi er indstillet til "Årets Leder"-prisen, der uddeles af Børsens Nyhedsmagasin. Håber, de hører om vores flytning, inden de træffer en beslutning.

Nuvel, inden denne flytning lå jeg og rodede efter passwords og brugernavne til mine mail-konti, da det er tid for min ældste computer at flyve fra reden. Under roderiet faldt jeg over nogle gamle digitale billeder. -Vi snakker 2002, og herover har jeg postet et skud, hvor deres udsendte (på billedet hængende i luften) i slutningen af oktober sprang fra Peder Skram og ned i Københavns Havn (hvorfor man gør sådan noget, har jeg endnu ikke fundet en forklaring på). Det var koldt, men sjovt nok. I baggrunden kan man bl.a. se Marmorkirken, spiret af den engelske kirke og Maersks HQ. Maersk er også et gammelt firma (i hvert fald over fire år ligesom Kondomaten). En væsentlig forskel på Maersk og Kondomaten er, at de kører en meget gammeldags og konservativ ledelses-stil. Jeg tror, at de skal passe på med det. Det kan godt komme til at koste dem markedsandele.

Hvis du nu sidder og undrer dig over min ikke helt rette kropsholdning, skyldes det, at jeg i skudøjeblikket er ved at lægge an til en dobbelt salto med skrue. Derfor ligner jeg en, der er i gang med at lave en Halv Nelson.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha. God læsning, Vads.

Ærgeligt din blog skal spammes i kommentarerne.

Endnu en grund til at du skulle have valgt smartlog.dk - der arbejder vi nemlig aktivt for at holde spammere ude af vores blogs.

3:12 PM

 
Blogger Mollerikken said...

Tak tak Migger...

Meget muligt, at Smartlog.dk holder spammerne ude, men de sidste par dage har de holdt alt og alle ude. Jeg har indenfor de sidste 3 dage været ude for nedetid i 3 ud af 4 besøg på Smartlog. Måske det skal skifte navn til SmartBlock

11:48 PM

 

Send en kommentar

<< Home