Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

tirsdag, september 20, 2005

You may know me from such movies as...

I fredags var jeg statist i en ny TV-serie, der skal løbe over skærmen på TV2. På vores klap-træ stod "Anna Pihl", men serien omtales andre steder som "Anna Piil". Der er mere om den på Dansk Filmskats hjemmeside.

(Indledningsvis vil jeg lige sige, at casteren havde så meget øje for mit talent, at jeg fik rollen uden at have været til audition. Udover for mig, sker det vist kun for skuespillere som Al Pacino, Robert De Niro, Marlon Brando og Ole Thestrup).

Jeg spillede overfor Iben Hjejle, hvis I kender hende. Det gør jeg, men kun af navn. For midt i optagelserne gik det op for mine med-statister, at jeg ikke anede hvem Iben var af de to kvindelige skuespillere. I øvrigt synes jeg ikke, at det er flovt ikke at kende Iben. Vil vædde med, at hun heller ikke kender mig... Det til trods for, at jeg engang havde en længere samtale med hende kl. kvart i røvhul om natten bag Østre Gasværk Teater. Dengang genkendte jeg hende heller ikke, og da jeg afslog at give hende et lift hjem, blev mine to kolleger jo efterfølgende møg-sure på mig. Tror nok, at det endte med, at jeg måtte give kaffe og donuts fra 7-eleven for at mildne deres sind.

Nå - Iben, hvis du læser dette, så vil jeg godt give en kop kaffe og en donut fordi jeg hverken kørte dig hjem eller genkendte dig flere år bagefter. Beklager.