Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

torsdag, august 25, 2005

Helmig og Agenten

Så står man der i en urte-café på Skt. Hans Torv (det vender vi snart tilbage til) og venter på at få lov at bestille sine tre salater til 50 danske spir. I sådan en økologisk café tager det en evighed at bestille - specielt fordi veninderne foran også lige skal snakke om alt muligt andet, mens de bestiller deres cous-cous og bulgur. Så jeg snuppede en udgave af vores lokale sprøjte "2200 - På Gaden", tror jeg det hedder. I bladet - der selvfølgelig skrives af hardcore Nørrebro-borgere - fandt jeg en lille rubrik, der beskrev, at nu var føromtalte Torvs butiks- og café-udbud blevet så domineret af jyske interesser, at Torvet nu af skarpe tunger bliver kaldt "Thomas Helmigs Plads". Bladet beskrev det tillige som "rent turistjyde-land". Ikke helt ved siden af, hvis jeg selv skal sige det. Størstedelen af Pladsens besøgende er århusianske piger.

Samtidig stod der, at stort set samtidigt med at man etablerer "Aksel Larsens Plads" herovre (i øvrigt ikke langt fra cafeen "Castro"), så bliver det afsløret at SF-stifteren arbejdede for CIA (så kom Mollerikkens blog også med i Echelons database). Det har givetvis ikke taget lang tid, før den så blev omdøbt "Agent Larsens Plads".

Og så'n har vi det så sjovt herovre i København.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Splendid blogsite you have here! Very interesting information. Please come and visit spyware removal software sometime.

1:22 PM

 

Send en kommentar

<< Home