Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

søndag, oktober 30, 2005

Auchhh

Det gjorde altså ondt. I går, netop som vi træder ud af døren og står og skal ud at køre i den dejlige Zafira, fører vores underbo den største lastvogn, man må køre med et kørekort kategori B, lige ind i venstre bagskærm på Zafira. Auchhh - det gør altså ondt at stå og se på. Der skete selvfølgelig intet med hans bil. I bilen havde han 4 personer, så han kunne jo ikke se en skid ud af sideruden, og det skulle vel ske. I det mindste smadrede han ikke ind i en cyklist.

Nå... Det hele bliver jo bedre af, at det er en bil, han har lånt af en ven, som tilhører et firma og vistnok ikke er beregnet til at låne ud til sine venners venner. Så selvom han tog det pænt roligt, var det ikke noget han var helt vild for at få blandet forsikringen ind i. Whatever... Han synes slet ikke, det var relevant at skrive, at han kørte rundt med 4 passagerer. Det synes jeg! -Nå, jeg har heldigvis dokumenteret forløbet forrygende med billeder af både part 1 og part 2, registreringsnummer og kørekortsnummer. Selvom man forsøger ikke at være professionel, er det lidt svært. "Har du et kørekort jeg må se?", røg bare ud af munden på mig. Havde jeg haft et alkometer havde jeg nok alko-testen ham. Jeg spurgte dog ikke, om han ville gennemlæse og underskrive sin forklaring. Her i aften regner jeg med lige at besøge ham og høre, hvem jeg skal snakke med, for at få øsen lavet. Det bliver ikke på et eller andet pakistansk pladeværksted ude i Sydhavnen. Det er helt sikkert.

Fortsættelse og billeder følger.