Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

onsdag, februar 01, 2006

Tak venner

Jeg hører, at der i tiden florerer en af de her nymodens sms'er om at fordi en provinsiel tryksag har trykt nogle tegninger, og nogle i Mellemøsten ikke længere spiser feta produceret af et undertrykkende og magt-sygt mejeri, så skal jeg ikke længere købe mine grøntsager nede på hjørnet og ej heller min pizza. Det til trods for at de pågældende grønthandlere/pizza-bagere tilsidesætter deres privatliv og arbejdet til sent ud på aftenen, hvor det passer mig bedst at foretage den slags indkøb. Nå - men jeg kan nu (her hvor selv Louise Frevert har fundet ud af at sms'e) heldigvis konstatere, at mine venner (og resten, der har mit mobilnummer) ikke bruger tid på at sende sådan noget underligt noget rundt. Tak for det.