Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

mandag, januar 16, 2006

Ejendomsmæglere, mand....

Nu er det jo en kendt sag, at ejendomsmæglere er brugtvognsforhandlere i jakkesæt. Ofte plejer de jo at være lige en tand for smarte, men nu har jeg altså mødt én, der var en tand for blond.

Vi er i færd med at lede efter en lejlighed. I sidste uge bød vi faktisk 3 mio. på en lejlighed, der stod til 3.145.000. Da jeg så giver hende (den blonde) ejendomsmægleren kuverten med tilbuddet, spørger hun gud-hjælpe-mig: "Har I set lejligheden?".
"Nej", svarer jeg, "synes du det ville have været smart at gøre, inden vi tilbød at købe den for 3 mio.?".

Hvor dum må man være??.. Jeg køber ikke engang æg i Irma uden at se, om de er hele. Hun kan da være helt sikker på, at jeg aldrig skal have hende til at sælge noget for mig.

Nå - efter et par dages forhandlinger, har vi ikke hørt fra dem. Det er sølle 30.000, der skiller os nu, så det er vist ved at være latterligt. Men vi har is i maven og de skal overtage hus d. 1. marts, så det haster nok mere for dem, end det gør for os.

Fortsættelse følger måske

P.S. Til de nysgerrige, sad den blonde pige ved Nybolig (hendes søster arbejder nok for Henrik Muhldoff. Hun glemte nemlig at give mægleren besked i sidste uge, hvor vi skulle have set en lejlighed. Så står man der i en halv time og venter... Fedt.. -Bare rolig, den er jo nem nok at hævne).