Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

tirsdag, december 20, 2005

Back in business

Efter at have hørt fra min gode ven, Thomas Jensen, at ginseng rent faktisk virker, købte jeg i går et skud energi. Jeg har følt mig meget træt og uoplagt siden vinterens start, og mit energi-niveau har nok påvirket mine skriverier her. Jeg er nu dopet som en anden Bjarne Riis og håber, at det hjælper på mit aktivitets-niveau. Jeg poppede den første pille her til morgen og føler allerede, at det virker (til stor gene for mine kolleger, men til stor glæde for mig).

Til andre, der evt. måtte føle sig fristet til at dope sig, kan jeg lige advare mod at tage den grønne Gerimax. Den er nemlig tilegnet folk over 50. Jeg valgte den blå, der giver energi +.

Nå - følg evt. med her på siden og se, om skidtet virker.