Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

onsdag, januar 11, 2006

Z

Det er sjældent, at man får lov til at bruge z i sin telefonbog, men i Sverige går der en fyr rundt, der hedder Azze. Ham har jeg smidt i min telefonbog. Azze er leveringsdygtig i kondomer (omend det tager noget tid). Verdensfirmaet har haft så stor succes med vores kondom Zenith, at det er udsolgt. Vi har forgæves forsøgt at bestille flere, men Azze har været lidt sløv i optrækket. Nu lader det endelig til at vi får kardongerne - og det vil de 20-30 af vores kunder, der venter, nok blive glade for.

Nå - det er efterhånden blevet til ret megen sms-korrespondance med Azze, der lige i øjeblikket "kollar" om en af hans medarbejdere har "skickat" varerne. Vi har været nødt til at anvende en lidt bister tone for at få vores varer. Den store succes skyldes nok, at vi fik en forrygende omtale i månedsbladet "Woman", hvis redaktion var vilde med kondomet. Well... Det her fører vist ingensteder hen. Udover at jeg ville fortælle, at jeg nu har fået brugt mit z på mobilen.