Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

tirsdag, februar 28, 2006

Kun 8½ måned til...


Hvor heldigt... Fik lige en invitation til et bryllup til november. Dét i sig selv er jo dejligt. At brylluppet så skal foregå på øen Anguilla i Caribien gør så slet, slet ingenting. Jeg har allerede fundet de bedste dykkersteder dernede. Billedet her er fra den bungalow/det hus, vi skal bo i.

Umiddelbart vil jeg mene, at dresscoden til et bryllup dernede må være "summer casual", så jeg overvejer enten Don Johnson-looket med hvid habit og sorte solbriller eller den lidt mere luren-vorne hør-habit og panama-hat. Hvis man kunne lave en afstemning herinde, gjorde jeg det. Men hører gerne andre forslag i kommentar-boksen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ligegyldig hvilken vej du går, så er Panamahatten et stensikkert hit. Jeg glæder mig meget til at se billeder.

1:09 PM

 

Send en kommentar

<< Home