Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

søndag, juni 19, 2005

Politiske tømmermænd

Hotel Rwanda
Selv mine værste tømmermænd nogensinde kan umuligt slå de politiske tømmermænd, Vestens politikere burde have. Seetha, Amber og jeg tilbragte lørdag aften i Vester Vov Vov. Vi så "Hotel Rwanda", som jeg uden tøven hermed vil udnævne til årets "Must See-Movie". Men lad mig advare dig med det samme: Det er ikke en feel-good movie. Filmen bygger på virkelige hændelser. I korte træk blev ca. 1 million Tutsier slået ihjel på 100 dage. Alt imens dette stod på, valgte verdens politikere at se på, med hænderne i skødet (okay, med undtagelse af John Iversen, der sikkert sad med hænderne i lommerne, der var fulde af EU-diæt-penge).

Nå - jeg vil ikke afsløre mere af filmen, men kan kun opfordre til at komme ind at se den hurtigst muligt.

Ha' en god søndag