Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

torsdag, juni 16, 2005

Khaki på Royal Orchid Class

Jeg er ved at være klar til Thailand. Har fået udleveret uniformsgenstande - der ikke er funky, men til gengæld er helt vildt khaki-farvede. Jeps, selv under-drengene er khaki - og svedtransporterende... Bliver nok nødt til at få taget et skud i khaki og smidt op her på siden. Derudover har jeg fået mine flybilletter. Skal flyve Thai Airways på Royal Orchid Class. Lyder det ikke flot??.. Der er ikke noget "ekstra benplads"-pis her. "Royal Orchid Class"... Synes faneme det lyder af klasse.

Så lige dette billede fra stranden i Phuket...
PhuketBåde monsunen og tsunamien har holdt mange turister væk. Synd for de lokale, men skønt nok, når nu far skal på stranden på fridagene.

Overvejer meget at anskaffe et undervandshus til digitalkameraet. Det koster godtnok 2000 bananer - og så kommer nordjyden jo op i mig. Jeg synes 2kg er meget, når nu kameraet kun står i omkring 3,5.... Til gengæld er der masser af gadget-værdi i sådan et. Det ville jo også være blæret at have et par skud med hjem fra under vandet.