Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

fredag, juni 10, 2005

Underdrejet...

Wallah - jeg siger dig mand, at jeg har været syg. Kom hjem fra et hjemmeside-møde hos det kommende folketingsmedlem Thomas Jensen tirsdag lidt over midnat. Og så har jeg faktisk ligget underdrejet lige siden. Lige nu er jeg oppe for at ringe til lægen - hvor der for en gangs skyld er optaget. Hver gang jeg ringer, beder de mig bare ringe igen den efterfølgende dag. Glæder mig meget til at høre, om de ordinerer samme "medicin" i dag. Man undrer sig jo lidt over, hvordan det kan tage 6-7 år på universitetet at lære at give den besked. Jeg forstår ikke, at de ikke bare siger, at jeg skal ringe om 3, 4 eller 5 dage i stedet. Det giver jo det samme. Nå, men sådan noget kan jeg vel heller ikke forstå.

Har ikke været ude af sengen siden tirsdags og det er røvsygt. Fjernsynet er i stykker, så jeg kører på mit allerførste fjernsyn, hvor der ingen fjernbetjening er til. Der kan heller ikke monteres DVD til sådan en fætter.... At være syg er for kedeligt...

God weekend..