Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

mandag, juni 06, 2005

Mit første indlæg

Man skulle åbenbart skrive juni 2005 førend jeg kunne tage mig sammen og blive blogger. Jeg har ellers ofte nydt at læse - og ikke mindst kommentere - mine venners blogs, men har altid tænkt, at sådan noget har jeg ikke tid til. Det har jeg heller ikke, men da jeg fandt ud af, at man ikke blive idømt nogen straf for ikke at opdatere sin blog ugentligt, tænkte jeg, at det er tid til at blive blogger.

Så her er jeg. Velkommen ombord. Du vil nok primært høre om sure opstød affødt af de ting, jeg møder på min vej.

Lige nu må jeg indrømme, at mine tanker bevæger sig ret meget om min forestående tur til Thailand. Efter endt arbejde i Phuket regner jeg med at hoppe på en båd til Koh Tao og muligvis indlogere mig her

Formålet med dette er udelukkende dykning, men jeg regner også med at slæbe en håndfuld bøger med. Er blevet overtalt til at pakke Misterioso af Arne Dahl. Overvejer også The Da Vinci Code. Der er jo "desværre" hele fem uger, der skal slåes ihjel, så to bøger rækker nok ikke.