Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

mandag, juni 13, 2005

80% ovenpå

Endelig... Er i stand til at tage fast føde til mig. Og beholde det indenbords i mere end en halv time. Fantastisk. Til hverdag værdsætter man for lidt den fantastiske funktion Vorherre udstyrede os med i sin tid. Nå - er i hvert fald ved at være tilbage i kampen. Vil skyde på jeg er 80% recharged. Jeg vejer nok ind en 4-5 kg lettere end normalt, men mon ikke jeg får rettet op på det..??

Well - efter en uges sygdom er det vel tid at gøre status over ugen:
3 - antallet af aviser, jeg har læst
0 - antallet af bøger, jeg har læst
1 - liter yoghurt jeg har spist
2 - antallet af bananer, jeg har spist
3 - gennemsnitligt antal ture på toilettet i timen det første døgn
0 - antal film, jeg har set
30 - antal nyhedsudsendelser, jeg har set
7 - antal gange Nikolaj Kirk laver mad i morgen-TV på en uge
7 - antal gange, jeg har syntes, at Nikolaj Kirk har udspillet sin rolle som smart-smart morgen-TV-kok (er der ikke en, der kan lave noget med ham om aftenen, så han ikke kan komme op om morgenen?)
2 - antal tv-serier, jeg har set. Så 3 afsnit af "Wonder Years"/"Mine glade 60'ere" - Kevin Arnold er fantastisk. Den anden serie hedder "King of Queens" og var faktisk kanon-herlig.
6 - liter Rynkeby saftevand, jeg har drukket. Ligeså tyndt som på plejehjem (og min afførring det første døgn)
4 - antal gange jeg har ringet til lægen. 2 x egen læge og 2 x vagtlæge.
4 - antal gange jeg har fået beskeden: "Tag to panodiler og ring til din egen læge i morgen" (jeps - selv egen læge sagde det).

Skulle jeg så'n kort vurdere, om det har været ugen værd, må det være nej. Det kan ikke anbefales. Hold jer fra rå kylling, børn!!