Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

søndag, juli 03, 2005

Blod på tanden

Blod på masken, blod på benet.... Blod på hele kameralinsen. Endelig kom jeg under vandet igen. Vi nåede hele tre dyk i dag. Startede lidt dårligt ud med dårlig sigt, stærk strøm og høje bølger på Anemone Reef. Det blev ikke bedre af, at Ivan Olsen her, fik næseblod allerede på ni meters dybde. Det er pænt upraktisk i en dykkermaske. Bedre blev det ikke af, at jeg rev mig til blods på min ankel. Andet dyk foregik på Shark Point og her kom mine blødninger os til gengæld til gode. Hajerne var selvfølgelig vilde med den smagsprøve på Rhesus A positiv, som jeg serverede, så vi fik så rigeligt stillet vores haj-lyst.

Nu sidder du måske og tænker, at det er dumdristigt/mindre begavet, at hoppe i vandet på et sted, der hedder ”Shark Point”, når blodet flyder fra både næse og ben. Til det er der vel kun at sige, at vi allerede havde betalt for hele turen og med min nordjyske baggrund.....

Efter Shark Point var der lækker frokost, inden vi skulle have et væg-dyk på øen Koh Dok Mai. Også her var der fuld valuta for pengene.

Det er underligt, men når man kommer op efter sådan en tur, er man et stort smil. Det er fantastisk, og jeg må indrømme, at jeg godt kunne snuppe endnu en dag på 20 meters dybde i morgen. Men allerede kl. 8 (der er kl. 3 hos dig, og du ligger og sover sødt), står jeg klar til at blive hentet af Sam for at blive kørt ud til IMC, hvor jeg arbejder.

Har haft en fantastisk weekend