Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

torsdag, maj 11, 2006

Procrastinating Molle

Burde sidde og læse til eksamen, men føj hvor er det svært. Der er så mange ting, der umiddelbart virker som meget mere fornuftigt at gøre. I går erkendte jeg overfor mig selv, at jeg gjorde ting bare for at slippe for at åbne bøgerne. Det skete, da jeg kl. 21.15 tænkte, at det var ret essentielt at tænde for bluetooth på min telefon for lige at se, hvilke bluetooth-enheder, der var i nærheden. Opdagede til min store glæde, at min Mac G5 havde bluetooth indbygget. Så måtte jeg jo i gang med at aktivere det, opdatere det og afprøve min mobiltelefon som fjernbetjening af Mac. Hmmm - i dag måtte jeg lige se "Money for Nothing" med Dire Straits og Sting fra Live Aid DVD'en (verdens bedste gave-idé).

Nå, var det ikke noget med at grønthandleren havde en eller anden funky juice? Noget med kokos og ananas eller sådan noget. Ville gøre godt her i varmen. Og jeg skal jo alligvel ned at hente noget ternet papir i boghandleren.

Min eneste trøst er at jeg ikke lider alene og d. 23. maj er det hele overstået.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Mollerikken,

Godt at se du slider i bøgerne - det samme her. Jeps, det er rigtigt, jeg snupper lige en eksamen.

Men det der Sting-trip som overspringshandling holder altså ikke en meter. Sting er en engelsk udgave af Peter A. G. Nielsen fra hulle-bulle-bandet fra Skjern/Århus/Laven. Drop det, du begynder at tænke alt for anderledes af den danseglade indianer. Og kombineret med Bluetooth, så tror jeg allerede du har fået Gnags singlen 'Dansende Blå Linealer' ned fra cd-hylden og drømmer dig til Århus for med fuld intensitet at tude 'Lav sol over Århus'. Ja, pas på - det der eksamens noget kan føre en de mest forunderlige steder hen!

Go' læse lyst

Hilsen fra ham fra den vej, hvor man spænder fok fast på køleren for derefter at lave en crashtest med menneskeblød måtte på kofangeren (som - underligt nok - ikke forhindrer at bilens fører selv banker hovedet ind i forruden ved sammenstød med vejtræ).

PS: hvis du tager dig selv i at hælde apollinaris i manken, så er den hel gal - søg omgående en clavoriant

12:40 AM

 
Blogger Mollerikken said...

Elvets, du er inde på noget af det rigtige. Det er jo Gnags' 40-års jubilæum disse dage. Har dog ikke hevet "Dansende Blå Linealer" ned fra hylden endnu. -I øvrigt holder Sting da 100% "Roxaaannnnnneeeeeeee"

Indrøm at du laver lige så mange krumspring for at undgå at åbne bøgerne!

8:53 AM

 
Anonymous Anonym said...

Krumspring og krumspring. Jeg har lige været på arbejde... selvom jeg har eksamensfri.

Ham der String har snart sunget om den der røde lygte i 30 år. Nu må han tage den alvorlig: du er oppe i det røde felt, makker. Du skal stoppe nu!

Ternet papir er ellers noget der inviterer til tidsfordriv. Kast et blik på et helt almindeligt ark, og det hypnotiserer dig a la Ali Hamann (born in Voel http://www.ali-hamann.dk/). Du begynder nemlig at tegne små mønstre... så lidt størere mønstre og til sidst søger du arbejde som underviser i hækling (http://www.emu.dk/gsk/fag/hnd/inspiration/haekling/index.html)på FOFs aftenkurser. Sådan er det bare!

1:53 PM

 
Blogger Mollerikken said...

Dine links og den grundige beskrivelse af ternet papir bekræfter vist, at du gør ligeså meget i krumspring som denne blogs vicevært.

7:57 PM

 
Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

3:31 PM

 

Send en kommentar

<< Home