Hvad??.. Kan alle se, hvad jeg skriver??...

onsdag, marts 07, 2007

Microsoft uses Firefox


Having downloaded Joost I had to go searching for a Direct X download site (surprisingly I found it on Microsoft's website).

As usual Microsoft posted a detailed description of how to download and install Direct X. The description had screendumps included and to my surprise the screendumps showed, that Microsoft used Firefox to their downloads (I can't blame them though)

See for yourself here - or check my screendump

1 Comments:

Blogger x said...

Nej jeg kan heller ikke sige noget ondt om Firefox. Jeg tvivler dog på at Microsoft selv benytter firefox! Det er mere en service de yder over for firefox brugere! Hvis du havde forsøgt at downloade directX via din Internet Explorer browser derimod, havde du ikke fået samme screendumbs.

Jeg hørte dog for et par måneder siden at Microsoft benytter Apache's webserver til at hoste dele af deres online materialer. Om det er sandt ved jeg ikke.

4:34 AM

 

Send en kommentar

<< Home